نظرات اخیر

    ذخیره سازهای DELL EMC Unity XT

    ذخیره سازهای DELL EMC Unity XT

    با استفاده از DELL EMC Unity XT که دارای 2 برابر IOPS بیشتر و memory‌ بیشتر است و نسبت به مدل‌های قبلی DELL EMC Unity تا 50% افزایش درایو داشته است، ‌مسیر خود را به حوزه انتقال داده در IT هموار ساخته و پتانسیل کامل مرکز داده‌های خود را پدیدار کرده است. این سیستم‌های ذخیره ساز که All-Fllash و Hybrid هستند و معماری dual-active controller دارند و در عین حال ویژگی‌های enterprise نیز در آن‌ها دیده می‌شود به نحوی طراحی شده‌اند که عملکرد خوبی داشته و برای تسهیل ورود شما به فضای چند ابری یا (Multi-cloud) ساخته شده‌اند، از طرفی بازده آن نیز به نحوی بهینه شده است که تقلیل داده در آن 5:1 باشد.

    معماری

    به دلیل حضور پردازنده‌های قدرتمند خانواده Xeon شرکت Intel، سیستم‌های ذخیره سازی Dell EMC Unity XT از یک معماری یکپارچه برای block، file و VMware استفاده کرده که در عین حال از پروتکل‌های NAS، iSCSI و Fiber Channel نیز پشتیبانی می‌کند. هر سیستم از پردازنده‌های ذخیره سازی دوگانه استفاده میکند، اتصال کامل 12 Gb SAS در back end و محیط عملیاتی چند هسته‌ای قدرت گرفته‌اند تا عملکرد و بازده منحصربه‌فردی ارائه کنند. با اضافه کردن Disk Array Enclosures یا (DAEs) ظرفیت ذخیره سازی اضافی نیز فراهم شده است.
    قابلیت اتصال
    دارای گزینه‌های اتصال از طریق کارت‌های Mezzanine و ماژول‌های IO هم برای اتصال فایل‌های NFS/SMB و هم برای بلاک‌های ذخیره سازی FC و iSCSI می باشد.
    حداکثر طول کابل ها
    کابل OM4:

      124 متر (16Gb)، 190 متر (8Gb)، 400 متر (4Gb) و 500 متر (2Gb)

    ارتباط (Back-end (Drive

    هر یک از پردازنده‌های ذخیره سازی به یک طرف از دو bus اضافی چهار خطی x 12 Gb/s Serial Attached SCSI (SAS) متصل شده‌اند، که برای هاست امکان دسترسی مداوم به درایو‌ها در خلال فرایند ذخیره سازی و یا خطای bus را فراهم می‌کنند. تمامی مدل‌ها به چهار «System» نیاز دارند تا از پلتفرمی که حداکثر تعداد دیسک‌ها را در خود جای داده پشتیبانی کنند (برای جزئیات بیشتر به جدول ذیل نگاه کنید). درایو 107 GBs در مدل‌های Dell EMC Unity XT 380 و 150 GBs در Dell EMC Unity XT 480,680, 880 از یک نرم افزار و ساختارهای داده‌ای تغذیه می‌شوند.
    پروتکل‌های Dell EMC Unity OE و سهولت‌های نرم افزاری
    پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از پروتکل‌ها و ویژگی‌های پیشرفته که از طریق قابلیت‌های نرم افزاری، افزونه‌ها، درایورها و بسته‌های مختلف در دسترس است.

    راهکارهای مجازی سازی

    Dell EMC Unity از طیف گسترده‌ای از پروتکل‌ها و ویژگی‌های پیشرفته که از طریق قابلیت‌های نرم افزاری و بسته‌های مختلف در دسترس هستند، پشتیبانی می‌کند، اما به موارد ذیل محدود نمی شود:
    • Dell EMC Storage Integrator (ESI): برای تهیه Hyper-V و SharePoint در خلال Microsoft management contex یا (System Centers) هستند.
    • OpenStack Cinder Driver: برای تامین و مدیریت حجم بلوک‌ها در محیط OpenStack
    • OpenStack Manila Driver: برای مدیریت فایل‌های سیستمی به اشتراک گذاشته شده در محیط OpenStack
    • یکپارچه ساز ذخیره ساز مجازی Dell EMC یا (VSI) برای VMware vSphere: برای تامین، مدیریت و تکثیر
    • یکپارچه ساز VMware Site Recovery Manager یا (SRM): مدیریت شکست و یا ناکامی که فرایند بازگردانی یا (disaster recovery) را سریع و قابل اطمینان می‌سازد.
    • یکپارچه ساز مجازی سازی API: VMware: VAAI و VASA. Hyper-V: Offloaded Data Transfer (ODX) و Offload Copy for File
    ویژگی‌های الکترونیکی
    تمامی اعدادی که در ذیل قرار دارد نشان دهنده بدترین وضعیت برای پیکربندی یک محصول با حداکثر داده‌های عملیاتی در محیطی با دمای اتاق بین 20 الی 25 درجه سانتی‌گراد است.
    ممکن است اعداد نوشته شده زمانی که دستگاه در محیطی با دمای بالاتر کار می‌کند افزایش یابد.
    محیط عملیاتی
    مدل‌های Dell EMC Unity XT 480F/480- 880F/880 دارای ASHRAE Equipment Class A3 بوده و مد‌های 380F/380 از ASHRAE Equipment Class A4 بهره می‌برند.

    سازگاری‌ها

    این وسیله با دستگاه‌های الکترومغناطیسی و قوانین و استانداردهای ایمنی که در کشورهای خریدار وضع شده سازگار است. سازگاری Dell EMC بر اساس بخش 15 از FCC و استانداردهایCISPR 32/CISPR24 و EN55032/EN55024 است که شامل تغییرات بین‌المللی و اجرایی نیز است. محصولات Dell EMC که در کلاس A سازگاری قرار دارند برای استفاده در محیط‌های شرکتی، صنعتی و تجاری مناسب هستند. سازگاری ایمنی محصولات نیز بر پایه استانداردهای IEC/EN 60950-1 و IEC/EN 62368-1 است که شامل تغییرات اجرایی بین‌المللی نیز خواهد بود.
    این وسیله با EU RoHS Directive 2011/65/EU نیز سازگار است.
    قطعات تکی که در این محصول به کار رفته‌اند تحت یک مدل شناسایی منحصربه‌فرد تایید شده‌اند که به صورت مجزا روی هر برچسب محصولات فیکس شده و احتمال دارد که نسبت به خانواده این محصول متفاوت باشند.
    برای اطلاعات بیشتر به آدرس https://support.emc.com سربرگ Safety & EMI Compliance information مراجعه کنید.
    Dell EMC، the Dell EMC logo، AppSync، CloudIQ، Data Protection Suite، EMC2، Dell EMC Unity، Unisphere، Dell EMC RecoverPoint، PowerPath و VPLEX به عنوان علامت تجاری Dell EMC در آمریکا و دیگر کشورها ثبت شده‌اند. VMware، vCenter، vSphere و VMware logo به عنوان علائم تجاری VMware inc. در دایره حقوقی آمریکا و دیگر کشورها ثبت شده‌اند.
    Dell EMC بر این باور است که اطلاعات ارائه شده در این سند از روز اول انتشار دقیق بوده‌اند. اطلاعات ارائه شده می‌توانند بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

     

    مطالب مرتبط